Monday, December 27, 2010

A Journey To The Blessed End...

Blogging?It sounds sooo not me,hehe..Bile baca blog orang berkobar2 nak buat blog.Tapi tak wujud2 blognye.Tapi baru2 ni,dgn kelahiran Amna,tiba2 rasa nak ade blog.Nak cerita pasal Amna..huhu..Hmm..sebenarnya aku create blog ni dgn harapan dapat keep in touch dgn Ainal Mardhiah yg tgh dok pulun kat Tanta nun(harap2 btol la die pulun kat sane,hehe..)and Dzarif Mok.Nak update kat diorg ape yg jadi kat dalam negara Malaysia ni (poyo je) especially pasal family kami.. and especially lagi pasal new interest kami Amna Zinnirah (will have a special post,InsyaAllah about her later).Lagipun acu ain ni dah meghebeh2 (kalau tak tau meghebeh tu ape sile google maksud die,haha!). Nak update status kat FB pun kdg2 panjang sangat so harap2 this will help you both adik2ku..

Why 'A Journey To The Blessed End'?..Sbb kita semu ni dalam satu perjalanan menuju ke pengakhiran yg dirahmati iaitu Akhirat yang kekal abadi..Pengakhiran yg dirahmati itu pastilah Syurga yg diimpikan oleh semua org yg beriman..Maka aku harap melalui blog ini aku dan sape2 yg membaca dapat same2 ingat mengingati untuk menuju syurga yg dirindui,the blessed end,InsyaAllah..

TAPI...aku ade major problem di sini,sigh...aku susah nak beristiqamah jika buat sesuatu (BAD HABIT! and you must get rid of it ) jadi takut2 jugak kalau blog ini hanya akan tinggal habuk2 dan sawang2..hehe..Tapi InsyaAllah aku akan cuba sedaya upaya mengupdate blog ini dan beristiqamah walaupun mungkin taklah hari2 nak update tp maybe dalam setahun tu adela dua tiga posts,haha!boleh pakai  tak azam ni?;)

No comments:

Post a Comment